joi, 26 august 2010

Catelus...

Pe stradă, într-o zi am întâlnit
Un căţeluş cam slab şi jigărit.
Putere sărăcuţul nu avea
Căci, doar din când în când, mai scheuna.
Privindu-i ochii mici şi goi
Simţeai că este în nevoi.
Şi îl simţeam cum ajutor cerea
Căci rana pe lăbuţă se vedea.
Din drumul meu, atunci eu m-am oprit,
Lăbuţa lui cu grijă-am oblojit,
I-am dat şi pâine şi cărniţă,
Am periat a lui blăniţă,
I-am dat şi apă-n castronel
L-am mângâiat apoi niţel.
Apoi, de fiecare dată
Când îl vedeam la noi pe stradă
Stăteam cu el şi îi vorbeam
Şi rana îi verificam.
Rana, încet i s-a cicatrizat
Şi chef de joacă el a căpătat.
In cap de stradă când mă vede
Spre mine, el vioi purcede
Şi sare-n sus şi se roteşte,
E semn că azi îmi mulţumeşte.

19 februarie 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu