joi, 26 august 2010

Insecta jucausa

Astazi la portita mea
Prin frunzis, zbura ceva
M-am apropiat incet
Si acolo...ce sa vad?
O insecta ce zbura
Si astampar nu avea.
Zumzaia ca o albina
Nu pe-o floare de sulfina,
Nici la mine in gradina.
Nici nectar nu aduna.
Ea, parea ca se juca.
Corpul lung, aripa mare
Si cu puncte pe spinare.
[photo]4969505[/photo]
Un vecin, trecand pe strada
S-a oprit si el sa vada.
El zicea ca e bondar,
Dar de fapt, n-avea habar.
Si cand soarele ardea
Nu puteam imortaliza
Caci banzoiul se juca,
Tot mai repede zbura.
Dar un nor a poposit,
Soarele s-a odihnit
Si insecta s-a oprit
Jos, in iarba, la caldura
Pe o frunza verde, pura.
Si atunci eu l-am pozat
Iar acum l-am si postat.
Bine el nu a iesit,
L-am rugat...dar n-a zambit

31 mai 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu