joi, 26 august 2010

Pe malul apei

Astazi,chiar de dimineata mi-am plimbat
Pasii, pe asfaltul inghetat.
Pe malul Dunarii am poposit
Si pescarusi in zborul lor, eu am privit.
Si tot zburau si uneori in loc ei se roteau,
Iar razele de soare-i mangaiau.

Erau batrani iesiti la o plimbare
Erau si tineri : el ii daruia o floare
In timp ce ea il compensa cu-o sarutare.
Si apa lin,la vale tot curgea
Iar el,in ochii ei, tandru, privea.
Atunci mi-am amintit de-o zi de vara
Cu soare arzator...stateam afara,
De razele-arzatoare eu ma ascundeam
Pe-o patura,la umbra de copac stateam.
Si l-am zarit acolo, printre nori
Pe cel ce mai tarziu, avea sa-mi dea fiori
Nu ma gandeam si nu speram vreodata
Ca voi cunoaste o faptura draga.
Si gandurile mi le-a cucerit
Din prima clipa, cand noi ne-am intalnit
Si unul langa altul pasit-am pe alei
Pe unde mai demult se scuturase florile de tei
Si-au fost vorbe frumoase, a fost si mangaiere
Dar toate au trecut...precum o adiere

31 ianuarie 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu